میثاقیان: دیگر در دسته اول مربیگری نمی‌کنم/ سرطان فوتبال گرفته‌ام!
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی

در خصوص انصراف تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از دیدار فینال لیگ دسته اول عنوان کرد: پس از بازی آخر بازیکنان تیم را ترک کردند و رفتند. حالا جمع کردن آنها بسیار سخت است و به همین دلیل از فدراسیون درخواست دادم در این بازی حاضر نشویم و آنها نیز این موضوع را پذیرفتند.

وی در خصوص اینکه پیش از این مدیرعامل باشگاه گفته بود هر بازیکنی که برای دیدار فینال برابر پیکان حاضر نشود، جریمه می‌شود؛ خاطرنشان کرد: مدیرعامل هم دید که جمع کردن تیم کار بسیار سختی است. سرمربی باید تیم را جمع کند و دیدم از سر گرفتن تمرینات کار بسیار سختی است. ما یک فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و با تمام این مسائل توانستیم به مقام قهرمانی دست یابیم. فرقی ندارد ما قهرمان شویم یا پیکان. در گروه خود با تیم دوم 10 امتیاز اختلاف داریم و همین کافی است.

سرمربی آلومینیوم درباره مربیگری خود در فصل آینده اظهار داشت: هنوز مشکلات آلومینیوم برطرف نشده است. اولویت من ادامه مربیگری در این تیم است. اگر آلومینیوم نشد به سایر تیم‌ها خواهم رفت، البته اگر مرا بخواهند. در هر صورت نمی‌خواهم دیگر در لیگ دسته اول مربیگری کنم.

وی درباره علت عدم مربیگری در لیگ دسته اول به خبرنگار فارس گفت: همه از اینکه لاغر شده‌ام نگران هستند و از من می‌پسند که مریض شده‌ام، اما اینگونه نیست. باید بگویم سرطان فوتبال گرفته‌ام! مربیگری در لیگ دسته اول خیلی اذیت‌کننده است. باید تمام بازی‌ها را ببری و اگر یک بازی مساوی کنی در جدول سقوط می‌کنی.

سرمربی آلومینیوم درباره حضورش در ورزشگاه اکباتان در بازی راه‌آهن و فولاد و پیشنهاد سایر تیم‌ها به او تصریح کرد: بازار گرمی نمی‌کنم ولی در واقع همه تیم‌های لیگ دسته اولی که مرا می‌خواهند، اما نمی‌خواهم در این لیگ بمانم. به علت خاطرات خوشی که در راه‌آهن داشتم به ورزشگاه رفتم تا دلم باز شود.

منبع:خبرگزاري فارس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ورزش امروز , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید